duminică, 16 decembrie 2012

Iarna 2012

Nu am mai scris de mult timp.Chiar nu am mai avut timp.Am avut un program incarcat,
Am lucrat ca vinzatoare la un chiosc de ziare.Programul este unul infernal,respectiv de 12-13 ore pe zi,de luni pina vineri,si simbata 5 ore.Am avut momente destul de dificile,cu o iarna grea 2011-2012,cind vintul batea pe strada aproape la fel ca si in chiosc,cu miini inghetate,cu picioare tremurind de frig.
 Dar asta e viata.
De astazi m-am hotarit sa reincep sa scriu pe blog.
Cite putin in fiecare zi.
Chiar m-am gindit sa scriu un roman,o poveste adevarata,cu personaje reale,cu oameni in carne si oase, care vor ajunge celebrii cu ajutorul meu.











































































































































































































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu